Dovolená – České Švýcarsko

Tak jsem se po čase dočkal a vyrazil na dovolenou do Českého Švýcarska. Ráno jsem vyrazil s kamarádem Honzou  do Prahy pro dalšího kamaráda Jirku.

Po obědě jsme pokračovali dále do České Kamenice kde jsme se ubytovali. Potom jsme vyrazili na malou obhlídku a nákup na večeři a snídani. Každý den chci sem dát fotky z průběhu dne.

PÁTEK
Po cestě do prahy, kde jsme s Honzou přibrali kamaráda Jirku, pokračovali dále až do České Kamenice kde jsme se ubytovali v penzionu Koudela. Penzion je směřován na náměstí a velice pěkným interiérem. Večer jsme ještě udělali malinkou večerní procházku.

SOBOTA
Sobotu jsme začali prohlídkou Děčína a návštěvou vyhlídky na Pastýřské stěně. V Děčíně jsme navštívili Růžovou zahradu a shlédli výstavu zbraní. Poté jsme se vydali na rozhlednu na Děčínském sněžníku která se zapsala tím že Honza ztratil peněženku. To jsme však zjistili až před restaurací Myslivna. po někalikanásobném prohledání auta. Peněženku jsme nenašli a prohlásili ji dočasně za ztracenou. Večeře byla vskutku vydatná. Poté jsme se odebrali domů k spánku.

NEDĚLE
Brzo ráno jsme vstali a vyrazili k rozhledně na Děčínský sněžník zjistit zda se tam peněženka nenachází. Peněženku jsme na rozhledně nenašli. Honza s Jirkou se vydali zpět pěšky prohledávajíc terén a já se vydal autem na místo kkde jsme parkovali včera. Hledání proběhlo neúspěšně a po hledání policie v Jílové u Děčína kde jsme našli služebnu prázdnou vydali do Děčína. Po zjištění dalších informací  jsme se rozhodli o návrat do Prachatic kde si Honza vyřídí nové doklady a poté opět vyrazíme do České Kamenice. Cestou k Praze jsme se zastavili na hradu Bezděs a pořádně si ho prohlédli. Když jsme se vraceli z hradu, přijal Honza telefon ve kterém se dozvěděl že se jeho peněženka našla. Sice bez peněz, zato se všemi doklady (ale to ostatně i čekal). Vyrazili jsme tedy za nálezci pro peněženku s bonboniérou a květinou. Poté jsme se vrátli do Č. Kamenice kde jsme se po večeři uložili k spánku.

PONDĚLÍ
Dnes jsme navštívili vyhlídky: Mariina skála, Vylemínina vyhlídka, Rudolfův kámen. Poté jsme navštívili loupežnický hrad Šaunštejn a malou Pravčickou bránu. Při cestě nazpět jsme se zastivili u Dolského mlýnu. Dnešek proběhl bez problémů, počasí bylo slunečně a nic jsme neztratili.

ÚTERÝ
Dnes jsme navštívili Ústí nad Labem a památky v jeho okolí.

STŘEDA
Pravčická brána je místo které asi každý zná. Rozhodli jsme se, že středa bude den kdy se na Pravčickou bránu vydáme. Po cestě jsme navštívili Tichou soutěsku a projeli se na lodičce. Momentálně mám nějaké problémy s pár fotografiemi, jakmile problém pořeším, ihned sem fotografie přidám.

ČTVRTEK
Dnes jsme chtěli navštívit podzemní továrnu na letadla, jelikož jsme se k exkurzi již nevešli, odložili jsme ji na pátek a přeplánovali trasu. Navštívili jsme Litoměřice, hrad Skalka a hrad Házmburk. Na cestě nazpátek jsme se na poslední chvíli zastavili na zámku v Libochovicích. Vzhledem k tomu že se zde nemohlo fotit, mám pouze pár fotografií ze zámeckého parku.

PÁTEK
Benešov nad Ploučnicí bylo další místo které jsme navštívili. Navštívili jsme horní i dolní zámek na kterém se nemohlo fotit vyjma jednoho nádvoříčka kde jsem vyfotil naši průvodkyni. Při cestě nazpátek jsme navštívili Sokolí vrch kde je zajímavá rozhledna – vlastně visílač spojený s rozhlednou. Poslední zastávka byla v Rabštejně kde se nacházela podzemní továrna kde se za 2. sv. války vyráběly díly na letadla. Po velice zajímavém výkladu jsme se zastavili u pomníku na místě bývalého koncentračního táboru.

SOBOTA
V sobotu jsme navštívili ….

13 komentářů to “Dovolená – České Švýcarsko”

1. Průvodkyně z Benešova... napsal:

Ahoj, tak koukám, že jste si nás v Severních čechách pěkně užívali…No hned jsem se musela kouknout na vaše stránky jestli objevím tu svou fotku a jste teda dost rychlí =D
    Mějte se a doufám, že se vám u nás líbilo 😉

2. MuF napsal:

Moc pěkný fotky… Koukám že jste se asi moc nenudily… Pěkný holky a zábava s peněženkou…